shutterstock_185752139

Ce e nou în PR – PR Forum 2015

Edward Bernays, întemeietorul relaţiilor publice moderne scria: „Cele trei elemente fundamentale ale relaţiilor publice sunt practic la fel de vechi ca şi societatea umană: informarea indivizilor, persuadarea lor şi crearea de relaţii între aceştia. Desigur, mijloacele şi metodele s-au schimbat de-a lungul timpului, aşa cum s-a schimbat şi societatea”.

Iar niciodată lucrurile nu se schimbă mai mult și mai rapid ca acum, deci un refresh permanent al noțiunilor și tendințelor este necesar pentru eficiență și bune practici. Situațiile de criză sunt mult mai intense, viteza de reacție trebuie să fie pe măsură, sunt zeci de moduri în care se poate ajunge la un public targetat corect și toate trebuie cunoscute și analizate cu ajutorul practicienilor din domeniu.

De 9 ani, PR Forum își propune să aducă în prim plan cele mai noi tendințe din industria comunicării, să ofere concepte inovatoare și solutii practice prin studii de caz de referință și să analizeze cele mai bune campanii de comunicare la nivel national și internațional.

Evensys pregătește un eveniment de două zile care reunește unii dintre cei mai buni specialiști în domeniu, de la directori de comunicare din companii de top de pe piața locală, la manageri ai celor mai renumite agenții de relații publice din România.

Prima zi (26 martie 2015) va include două conferințe și trei seminarii. În cadrul conferințelor vor fi analizate tendințele, oportunitățile și amenințările previzionate pentru anul 2015 în industria comunicării. Pentru seminarii au fost alese subiecte de actualitate, tratate de oameni specializați, care vor oferi nu doar idei noi, ci și soluții concrete. Vor fi discutate teme precum story doing, co-creation, PR B2B, corporate communication etc.

A doua zi (27 martie 2015) va cuprinde 4 workshop-uri reunite sub conceptul PR Academy.

MSL Group The Practice va provoca audiența la primul maraton de PR: 42 dintre cele mai spinoase întrebari care îi frământă pe oamenii de comunicare din companii vor avea, la finalul workshop-ului, un răspuns.

Golin Romania va duce relațiile publice în zona digitalului și va prezenta strategii care urcă un brand în topul preferințelor consumatorilor pe fiecare canal de social media în parte. Image PR va lansa bătălia conceptelor în campaniile de PR și va nominaliza câștigătorii.

Evensys va pune în scenă un workshop inedit în care canalele digitale vor fi combinate cu activări offline out-of-the-box și în care participanții vor învața cum să folosească noi instrumente eficiente.

Una dintre noutățile de anul acesta este că, în paralel cu cele trei seminarii, Evensys organizează, în parteneriat cu Orange, și primul seminar adresat viitorilor profesioniști: Young PR Seminar. Astfel, studenții pasionați de comunicare și relații publice vor avea ocazia să stea față în față cu specialiștii, să descopere partea practică a activității de comunicare în companii și agenții și să adreseze orice întrebare căreia nu i-au găsit răspuns în facultate.

 Pe site-ul oficial veți găsi programul și orice detalii mai aveți nevoie.

Foto: Public Relations by Shutterstock


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *