Cluj Brands Tour
N-am fost niciodată la Cluj pentru că întotdeauna mi s-a părut la capătul lumii. În mintea mea, distanța până acolo era aproape intangibilă: când auzeam de cineva că a plecat acolo, mi-l imaginam revenind grizonat ca după o călătorie în spațiu.
Față în față cu brandurile clujene ca să aflăm ce e în spatele lor
De când distanțele offline s-au scurtat cu ajutorul celor online, am simțit Clujul din ce în ce mai aproape. Oameni care mai de care mai interesanți s-au adunat acolo și fac treabă bună pentru ei, pentru orașul lor și apoi pentru restul țării. Banca Transilvania, Napolact, Vitacom, Farmec, Jolidon, Ursus și Trilulilu sunt brandurile clujene ce fac cinste Clujului și care vor să ne arate ce și mai ales cine stă în spatele renumelui care îi recomandă, așa că ne-au făcut o invitație de nerefuzat prin Florica și Zicu de la TVDece.
Și suntem mulți și faini, va fi un weekend de urmărit. Iată-ne:
Ce-o să văd acolo veți găsi weekendul viitor aici și apoi pe pagina oficială de Facebook, sau pe Twitter, #clujbrandstour.
Cluj Brands Tour este un eveniment organizat cu sprijinul Primăriei Cluj-Napoca și are parteneri Best Western Plus Fusion Hotel, Autonom, Ludwig Bavarian Bierhaus, Starbucks şi Webfactor
Tweet
Mi-ar fi facut placere sa te cunosc. Din pacate eu nu voi fi in oras weekendul asta…
Sunt convinsa ca iti va placea la nebunie plimbarea prin Cluj, atat datorita orasului in sine, cat si dragilor de blogari si onlineri clujeni (despre ceilalti nu-mi permit sa zic ca nu-i cunosc „decat” din citite), pe care ii vei iubi cu atat mai mult in offline.
Îmi pare rău că nu ne vom vedea la Cluj, vor mai fi ocazii pe viitor, sigur. O să-mi placă Clujul, presimt, iar despre oameni n-am decât cuvinte de laudă și în offline și în online