Când n-aveam blog – Poveste clujeană
Când mi-am făcut blog m-am gândit că va fi un loc unde să scriu ce-mi trece prin cap, care va fi la un moment dat citit de X oameni cu care voi împărtăși experiențe și alături de care care voi crea o mică și cochetă comunitate. Nu mi-a trecut prin cap că îmi va aduce atâtea experiențe care îmi vor schimba modul de a privi cele mai simple lucruri.
Nu m-am gândit că voi vedea îndeaproape cu câtă migală se fac sutienele pe care le aruncăm într-un colț de șifonier și pe care le vârâm fără milă în mașina de spălat. Nici nu aș fi bănuit cât mă va emoționa doamna director de la Jolidon cu povestea despre cum a pornit un brand internațional de la câteva mașini de cusut și ambiția unui moroșan. Între birourile de creație și zona de producție se vorbește despre anul 2008 ca despre o cicatrice dureroasă: era anul în care s-au apropiat periculos de faliment și pe care l-au depășit muncind și mai mult și având încredere în pasiunea lor.
Când n-aveam blog nu știam că undeva la Cluj există femei extraordinar de pricepute în ceea ce fac ele și în ceea ce fac alții. Una este Doamna Jofi, o legendă vie de la Laboratoarele Farmec: lucrează în cercetare de peste 30 de ani și a trecut prin bune și rele. Fața n-o trădează cu nimic, iar în jurul ei plutește mereu o aură delicată de parfum. Doamna Cristina știe tot ce mișcă de la curățarea malaxoarelor până la înfiletarea capacului de Doina. Totul în Farmec este impecabil și bine uns, atât la propriu cât și la figurat.
Înainte de blog n-aș fi știut niciodată cine aduce becurile economice, bateriile reîncărcabile pe care le folosesc și de unde să-mi iau un mouse mic și albastru. La Vitacom, Zoli actualizează organigrama și fișa postului în fiecare lună, iar în depozitul uriaș pierderile sunt minime. Aniversează 20 de ani de activitate începută de la un rucsac de reparații electronice.
Nici nu știam că echipa Trilulilu își ia buna dispoziție și ideile de la pereții verzi, terasa de unde se vede tot Clujul și de la mascotele din sediu. Sunt, de cel puțin 3 ani, site-ul cu cei mai mulți vizitatori din România, dar asta nu-i face deloc îngâmfați, ci îi motivează mereu.
A fost un vis pe care mi l-a îndeplinit blogul meu: să văd cum se fac brânzeturile după care sunt înnebunită. La Napolact nu ne-au primit așa cum se cuvine, cu masă luminoasă, ci neconvențional: într-o peșteră de la Țaga, cu 90% umiditate care maturează unele dintre cele mai sofisticate soiuri de brânză de la noi. Ca odinioară, 100% natural, la adăpostul unei grote.
Dar bine că mi-am făcut și m-or chemat oamenii de la Cluj Brands Tour ca să învăț de toate și să știu!
Cluj Brands Tour este un eveniment organizat cu sprijinul Primăriei Cluj-Napoca și are parteneri Best Western Plus Fusion Hotel, Autonom, Ludwig Bavarian Bierhaus, Starbucks şi Webfactor
Tweet
Pingback: Gânduri în dezordine » Blog Archive Să fim mai mândri de noi -