Cluj Brands Tour – Meseria e brățară de aur
Cine-a zis-o pe asta a avut o viziune în viitor despre brandurile clujene. Pentru ele lucrează oameni care se află în același un brand românesc pornit de la 0 de peste 10 ani sau care muncesc alături de un vizionar într-un proiect peste măsură de ambițios, angajați care pornesc într-o provocare internațională în care n-ai voie să dai greș sau care mențin vie o tradiție autohtonă. Asta am văzut în a doua zi din Cluj Brands Tour: oameni îndrăzneți, care au crezut în visul lor și al celor alături de care au pornit la drum.
La Banca Transilvania se lucrează și sâmbăta pentru că majoritatea clienților au nevoie de servicii mereu, nu doar în timpul programului funcționarilor. La sediul central o mână de oameni calzi trasează direcțiile în care pleacă înformațiile către public: de acolo a plecat și Zânul cu tot cu bagheta lui albastră pe care departamentul de marketing o păstrează cu drag. În mai puțin de 20 ani, cu sau fără baghetă, BT a devenit a treia bancă din România, un brand 100% românesc, fără părinți străini, ceea ce n-ar trebui decât să ne bucure.
Domnul director regional, Patrițiu Abrudan este un om dintr-o bucată care îmbină viața de bancher cu cea a fobalului într-un fel care te uluiește. Evită să dea sfaturi despre banking în același mod elegant cu care evită să spună exact cu ce echipă de fotbal ține mai mult. A pornit de jos într-o firmă din afara băncilor și se mândrește cu grupul pe care îl conduce.
De Gimmy Sport mi-e mai greu să vorbesc. Lucrând exact în domeniu, îi privesc ca pe niște nebuni! Cea mai mare sală de fitness din Cluj, cu 5000 de membri care se bucură în fiecare zi de cele mai moderne dotări în domeniu, o investiție încredibilă și o ambiție care îi va propulsa printre principalii jucători pe piața de săli de fitness. Au multe planuri faine și se vor extinde în mai multe orașe în viitorul apropiat.
La Starbucks există o cultură a cafelei apropiată de cea a vinului: boabele se culeg cu grijă doar din anumite zone ale globului, se urmează procedee specifice care progresează mereu pentru a-i maximiza aromele, se degustă și se depozitează în moduri speciale. Există cafele pe care le simți diferit după grupa de sânge, după alimentele cu care le combini, după modul de preparare sau temperatură, la fel cum există soiuri care se consumă doar în anumite perioade ale anului. Am găsit un nou respect pentru cafea și cred că mi-am promis în barbă că nu mai beau niciodată solubile și amăgeli de automat.
Meseria de berar este și brățară și lanț și orice bijuterie ce te face mai frumos în ochii celor amețiți de apă cu malț și hamei. La Fabrica de Bere se face bere la vedere în cocheta berărie clujeană. Deci perfect proaspătă și mai ieftină decât în alte baruri. Locul în sine este un muzeu al berii: la intrare te întâmpină două candelabre din sticle goale, iar prin geamurile interioare vezi cazane uriașe în care fierbe berea. Testat de bloggeri ca fiind o excelentă scenă de petrecere.
Credit foto: http://mayaraicu.blogspot.com
Când mă fac mare vreau să mă fac clujeancă, iar așa să prind direct de la ei dragostea de a munci cu sufletul, nu doar cu mintea sau cu mâinile!
Cluj Brands Tour este un eveniment organizat cu sprijinul Primăriei Cluj-Napoca și are parteneri Best Western Plus Fusion Hotel, Autonom, Ludwig Bavarian Bierhaus, Starbucks şi Webfactor
Tweet
Ti-a crescut barba de la cafeaua de la Starbucks ? 😛
și mustață! 😀
…si voi sunteti niste oameni faini cu care Clujul s-ar mandri 😉
Mulțumim Marius, mi-a plăcut foarte mult la Cluj, o să-mi fac drum pe acolo de câte ori voi putea
Pingback: Cluj Brands Tour: acasă la Jolidon, Farmec, Vitacom, Napolact, Banca Transilvania, Gimmy şi Ursus « Denisa Bârgău
Pingback: Campaniile saptamanii 5 – 11 septembrie din blogosfera romaneasca | refresh.ro
Pingback: Autonom Rent A Car Blog » Bloggeri Autonom(i), la ClujBrandsTour
Excelent, v-ati distrat pe cinste din ceea ce am observat atat din articolul tau cat si din cele ale celorlalti participanti.
Ai surprins foarte frumos locurile si lucrurile care te-au impresionat. Felicitari!
Multumesc, Nico! Chiar a fost o experienta de neuitat care m-a impresionat f mult
Pingback: Cluj Brands Tour: acasă la Jolidon, Farmec, Vitacom, Napolact, Banca Transilvania, Gimmy, Starbucks şi Ursus | Bestwesterncluj