unnamed

Hai cu mine la GPeC

Vă spuneam acum câteva zile că ne pregătim de GPeC Summit – cel mai mare eveniment din zona e-commerce din România, aflat la 11-a ediție. Evenimentul va avea avea loc la finalul lunii mai: 25-26-27 și adună speakeri cu experiență din zona de e-commerce și nu numai. Reamintesc lista speakerilor internaționali:

8 speakeri internaționali – toți experți practicieni, recunoscuți la nivel global drept adevărate autorități în E-Commerce și Digital Marketing:

Biletele pentru GPeC Summit au fost puse în vânzare, existând și o Ofertă Early-Bird, valabilă până la finalul acestei săptămâni – până pe 15 Mai 2016, inclusiv, potrivit căreia un bilet pentru toate cele 3 zile de eveniment costă doar 147 euro (TVA inclus). Mai multe detalii despre politica de prețuri, avantajele participării, speakerii confirmați până în prezent și înscriere, regăsiți pe website-ul GPeC.

Însă pentru că subsemnata este și blogger oficial în cadrul galei, am două bilete pentru voi pe care trebuie să le distribui până joi, 12 mai, iar vineri deja să-mi confirmați prezența la summit, ca să vă luați de o grijă.

Așadar, prin tragere la sorți (la vedere), aș vrea să-mi spuneți trei lucruri pe care vreți să le aflați/clarificați/învățați la acest eveniment, cu alte cuvinte – ce așteptări aveți în urma participării la GPeC.

Spre exemplu, eu aș vrea să știu mai multe despre targetare comportamentală & personalizare, să aflu cât mai multe despre noile tendințe în domeniu și să văd cât mai multe studii de caz cu exemple de succes.

Joi la prânz închid comentariile, iar până seara aleg și doi câștigători. Baftă!

UPDATE: Am ales prin random.org câștigătorii. Felicitări, Antonio și Răzvan! Aveți mail!

Screen Shot 2016-05-13 at 11.51.31 AM


  8 Comentarii

  1. Corina Olteanu   •  

    E din ce in ce mai greu sa tin pasul cu schimbarile, trendurile, noutatile din e-commerce si cred ca evenimentul e o sursa buna si generoasa de clarificari si invatari. Ma intereseaza in special zonele customer experience si measurement.

  2. Florin Tirloi   •  

    – noile tendinte de consum ale cumparatorilor in mediul online
    – cele mai noi tendinte in tool-urile de marketing online
    – cum analizez eficient indicii KPI in e-commerce

  3. Maria Pur Si Simplu   •  

    Eu vreau sa particip la GPeC pentru studiile de caz si pentru sfaturile de la invitatii straini. Pe langa asta, cred ca voi afla foarte multe lucruri noi despre Analytics.

  4. Razvan Matei   •  

    Eu imi doresc:
    – sa iau legatura cu cat mai mult posesori de business-uri online
    – sa ma pun la curent cu ultimele tendinte in marketingul online
    – sa vad cat mai multe exemple practice (studii de caz)

  5. Beatrice Vasile   •  

    Sunt foarte curioasa de studiile de caz, dar mai ales de noile abordari si tendinte in marketingul online.

  6. Antonio Gavrilă   •  

    Hello Claudia,

    Ca și așteptări, ei bine, eu sunt student, termin anul acesta și vreau să îmi deschid un business pe comerț online, iar pentru asta, aș avea nevoie de know how, relevant, de actualitate, pe care să pot să îl pun în practică.

    Mă aștept ca la GPEC să aflu informații faine de la fiecare speaker, de exemplu, de la Brian Dean aș vreau să știu ce strategii SEO funcționează la momentul actual pentru magazinele online,

    De la Marie Polli cum aplic o strategie generală de îmbunătățire a conversiei, care are în vedere întregul site, nu doar anumite pagini.

    De la Paul Rouke, cum anume să îi ofer utilizatorului o experiență faină, astfel încât să revină la mine și nu la competiție data viitoare.

    De la Chris Hague, cum să ma folosesc de insighturi pentru a îmbunătăți conversia.

    De la Daniel Waisberg, cum să masor eficient datele statistice și să le interpretez.

    De la Karl Gilis, care sunt acele bune practici pe care el le recomandă pentru un PPC calitativ, dar și eficient, în contextul actual al industriei.

    Mă aștept să cunosc și oameni faini la eveniment, din industria comerțului electronic și nu numai, precum și multe informații relevante!

    Cam atât îmi vine în minte de moment, legat de așteptări.

    O zi faină!

  7. Catalina   •  

    Vreau să merg la GPeC Summit 2016 pentru că sunt interesată de strategiile de creștere a unui business online, de exemple concrete despre cum îți poți îmbunătăți conversia, cum îi oferi utilizatorului o adevărată experiență atunci când intră online să îți cumpere. Totodată calitatea speakerilor acestei ediții, cum este Marie Polli, pe care o urmăresc cu interes îmi confirmă valoarea evenimentului. Cred cu tărie că exemplele practice, experiența invitaților și diversitatea domeniile în care aceștia activează îmi vor fi de real folos în provocările profesionale pe mai departe. Acticez în marketing online, iar participarea la GPeC ar reprezenta o oportunitate excelentă de a mă alinia tendințelor actuale din e-commerce. Mulțumesc!

  8. Roxana Stratica   •  

    pentru a afla tendinte noi in digital marketing, bune practici in e-commerce si pentru networking

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *