Biz Social Media Snow Camp
Biz Social Media Snow Camp este un eveniment maraton din toate punctele de vedere. A ajuns deja la a 8-a ediție, durează trei zile și trei nopți, se adună un număr impresionant (limitat de împrejurări și de organizare) de oameni din companii, de agenții, de freelanceri, de bloggeri, de specialiști sau începători, dar mai ales, se adună un număr impresionant de idei proaspete, un schimb productiv de care cei prezenți beneficiază pe termen mai lung decât la o conferință scurtă de o zi.
Am înțeles, în sfârșit, de ce toată lumea care venea de la Pârâul Rece e legată sentimental de zilele petrecute în tabără: socializarea de calitate cu oameni din domeniul de activitate e ceva rar și greu de obținut. Știi că atunci când începi un subiect în orice grup prezent acolo o să ai continuitate și vei fi mulțumit de schimbul de idei.
Activările brandurilor care susțin acest eveniment sunt interesante pentru toți participanții, indiferent că ești fanul (sau chiar angajatul) concurenței. Toți partenerii și-au adus aportul și au familiarizat audiența cu produse sau servicii noi.
Eu am fost ”fata cu vinul” și sper că am trezit interesul colegilor de tabără pentru cei doi frați noi de la Domeniile Sâmburești: Feteasca Neagră și noul meu preferat, Pinot Noir.
Anul acesta am avut parte de o seară specială de Calif și am participat la crearea unei rețete noi de lipie cu pui a la Andrei Cismaru pe care o puteți găsi în curând în califatele din București. De fapt, am fost Master Chefi sub acoperire
De asemenea, mi-a plăcut mult plimbarea cu noul Renault Captur, un cross-over 4×2 care mi-a reamintit ce mult îmi place să conduc atunci când sunt stăpână peste o mașină ascultătoare și stabilă. A durat extrem de puțin să trec la cutia de viteze automată, iar din acel moment, serpentinele de la Predeal la Pârâul Rece au fost o formalitate extrem de plăcută. Copilotul meu a fost impresionat plăcut, semn că femeile știu a conduce foarte bine, odată ce primesc cheile mașinii potrivite. Am avut o chimie foarte bună cu Renault Captur și faptul că e o mașină cu un consum redus spre eco a fost un bonus
Un brand care mi-a devenit drag după acest weekend este TNT Express România care are o echipă extrem de deschisă la nou și care chiar își ascultă clienții.
Tot ce am învățat, am luat cu mine la birou și voi pune în practică într-un fel sau altul. Stați cu ochii pe Zelist care va publica a publicat aici raportul cu multe cifre despre tot ce s-a măsurat în online în 2014, intrați pe site-ul acesta unde veți găsi un compendiu al erorilor de argumentare și cu care veți putea ieși dintr-o ceartă mai repede și mai simplu ca niciodată, trendul major este îndreptat spre platforme, site-uri, mobile și conținut, din ce în ce mai puțin spre rețele sociale, digitalul nu mai există ca termen de sine stătător, ci este integrat în tot și-n toate (iată și aici o părere), am învățat mai multe despre structura unui brief – despre focusarea lui și despre obiectivele cât mai clare, mai măsurabile și mai realiste.
Din nou, felicitări echipei care a câștigat exercițiul de briefuri cu conceptul clar și închegat pentru Domeniile Sâmburești. Sper că v-a ajutat brieful scris de mine
Și, poate, cel mai important, l-am lămurit pe Moș Crăciun cum e cu social media, deci anul acesta o să fie bine de tot.
Târziu, dar am intrat în familia Biz cu adevărat. Botezul la Pârâul Rece s-a efectuat cu succes
Foto: Marta Ușurelu, Redactor șef Revista Biz, căreia îi mulțumesc!
Tweet
Pingback: Cum a fost la Social Media Snow Camp 2014 | M A N A F U *
Pingback: BizSmsCamp mai mult decat o tabara de social media
Pingback: Zelist Blog » Blog Archive » 27 noiembrie – 3 decembrie 2014 – Saptamana in Social Media