Always știe!
Știe cum să vorbească cu Generația Z, cei ultra-conectați, în a căror mână se află în permanență un smartphone și în a căror minte se află mereu tot soiul de întrebări despre cine sunt și care le este rostul în lume. Nu mă refer aici doar la adolescenți, dar o întreagă generație care vine și schimbă paradigma, chiar mai mult decât au făcut-o Millennials.
Always a avut, după părerea mea, una dintre cele mai puternice campanii în sprijinul femeilor din ultimii ani. Un drum frumos deschis de Dove, acum continuat de foarte multe branduri și companii, dar Like a Girl a făcut înconjurul lumii și sper că a pus un zâmbet de încredere pe chipurile multor tinere femei. Acum, că tot suntem la început de primăvară și femeia este din nou, pentru câteva zile, răsfățată și în centrul atenției, Always a mai scos un clip în sprijinul campaniei începute în 2014.
De data aceasta, despre Emoji, acele figurine desenate pentru comunicarea pe chat. Lipsa de diversitate în ceea ce privește fetele e un lucru aparent mărunt care adâncește stereotipurile.
Urmăriți:
Nu v-ați fi gândit că un lucru așa de neînsemnat, o prostioară de caricatură animată poate genera astfel de discuții, nu? Cel mai probabil va genera și câteva schimbări. Sunt convinsă că în câteva săptămâni se lucrează la un set nou de Emoji creat de Alyways unde Gen Z va fi co-creator. O mică (sau mare) istorie a lucrurilor care pot schimba cum gândesc și se simt femeile atunci când au mijloacele de a deveni mai puternice. Cu pași de câțiva biți.
Ca exemplu opus: Neutrogena
care a reîncălzit o ciorbă clișeică și aparent nu au înțeles despre ce este vorba. O cremă care mă ajută să-mi scot la iveala ”my best face” ca să fac față provocărilor de zi cu zi și să văd ce e posibil. Really? Fără fața aia bună nu m-ar duce capul să mă descurc…?
Foto: Girl Power by Shutterstock
Tweet