VizualCP

GPeC SUMMIT 2017 – cel mai important eveniment de E-Commerce

GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce din Europa Centrală și de Est – se va desfășura la București, pe 16-17-18 Mai 2017.

GPeC SUMMIT este mixul perfect între Conferință, Workshop-uri, Expo și Networking cu elita industriei e-commerce din România și de peste hotare. Ziua de 16 Mai este dedicată Conferinței GPeC și E-Commerce Expo – locul în care principalii furnizori de servicii e-commerce au ocazia să se întâlnească față în față cu magazinele online pentru a înceape colaborări.

Peste 30 de speakeri de top români și internaționali

Pe scena GPeC SUMMIT vor urca peste 30 de speakeri excepționali – români și de peste hotare – toți fiind practicieni și unii dintre cei mai buni specialiști în E-Commerce, Mobile și Marketing Online.

Tablou-Speakeri-GPeC-SUMMIT-Mai-2017

Zappos.com, gigantul retailer online de fashion la nivel mondial deținut de Amazon, vorbește pentru prima dată în România la GPeC prin persoana lui Rob Siefker (directorul echipei de Customer Loyalty), Zappos fiind renumit pentru client service-ul excelent și atenția deosebită la fericirea și loializarea clienților.  

Alături de Zappos, vor mai urca pe scenă Tomi Ahonen (considerat de prestigioasa revistă Forbes drept Expertul nr. 1 în Mobile la nivel mondial) și Karl Gilis (unul dintre cei mai influenți specialiști în optimizarea ratei de conversie pe plan internațional).

Vizual CP - Karl Gilis

Karl Gilis

Speakerilor internaționali li se alătură și Erkan Soy, directorul pentru Europa Centrală și de Est al Criteo – una dintre cele mai mari companii de Performance Marketing din lume.

Pe lângă speakerii internaționali, numele sonore ale industriei online autohtone vor fi prezente pe scena GPeC SUMMIT: Elisabeta Moraru (Google România), Valentin Radu (Omniconvert), Alexandru Lăpușan (Zitec), Anabela Luca (adLemonade), Antonio Eram (mobilPay), Marius Costin (PayU), Sorin Sfetcu (iProspect), Liviu Taloi (Ecompedia), Matei Psatta (Vola), Mugur Frunzetti (Retargeting), Andrei Cânda (iSense Solutions), Dan Vîrtopeanu (Breeze Mobile) – sunt doar câțiva dintre speakerii care vor împărtăși cu audiența cele mai noi informații din domeniu, livrând conținut premium și direct aplicabil pentru magazinele online.

În premieră la GPeC SUMMIT vor fi prezentate rezultatele Studiului privind Situația Pieței de E-Commerce din România 2017, studiu realizat de GPeC și iSense Solutions în intervalul martie-aprilie 2017, pe un eșantion reprezentativ la nivel național. Participanții vor afla cele mai noi cifre de piață, comportamentul consumatorilor online, cât cheltuiesc, ce tipuri de produse cumpără cel mai mult, ce își doresc de la magazinele online, care le sunt temerile când vine vorba de e-commerce și multe alte informații în exclusivitate despre situația actuală a pieței.

Statisticile sunt deosebit de importante pentru magazinele online, precum și pentru presa de specialitate – iar ele vor fi completate de ultimele rapoarte Google România despre căutările utilizatorilor și de unde cumpără online consumatorii finali.

Pe lângă cele mai noi cifre și statistici de piață, subiectele dezbătute în cadrul GPeC SUMMIT 16-17-18 Mai vizează cele mai importante aspecte care contribuie la succesul unui magazin online și la creșterea industriei: Usability & Customer Experience, Client Service, Loializare și retenția clienților, Conversion Optimization, Mobile, Marketing Online, Google Analytics, Google AdWords, Content Marketing, SEO, E-Mail Marketing, Social Media, Marketing Automation, Strategii de abordare a clienților, Recomandări practice pentru magazinele online etc.  

“Spre deosebire de alte conferințe din domeniu, la GPeC ne-am concentrat întotdeauna să aducem conținut relevant pentru audiență, informații utile, direct aplicabile în business. Vrem ca participanții să pornească spre birou cu multe idei și chestiuni concrete care să îi ajute să se dezvolte, să vândă mai mult, să aibă o afacere online de succes – de aceea, recomand oricărei companii care activează în e-commerce să nu rateze GPeC SUMMIT 16-17-18 Mai”, spune Andrei Radu (CEO & Founder GPeC).

Subiectele dezbătute în cele 3 zile de GPeC SUMMIT, lista speakerilor prezenți la eveniment și programul pe zile și pe ore pot fi consultate pe website-ul GPeC.


Am primit pentru voi de la organizatorii GPeC o invitație de tip 3-day-pass la conferință. Tot ce trebuie să faceți este să-mi spuneți pe ce speaker vă doriți să ascultați la eveniment și de ce.

UPDATE: E foarte important să răspundeți chiar la întrebarea pe care am pus-o, nu de ce vreți să participați la modul general.

Voi face o tragere la sorți miercuri seara. Succes!

UPDATE 2: Am extras castigatorul! Felicitari, Adi, vei primi un mail de la mine :)

Screen Shot 2017-05-10 at 6.43.22 PM

Screen Shot 2017-05-10 at 6.43.32 PM


  20 Comentarii

  1. vali   •  

    vreau să îi văd pe dărăban și pe hari.

  2. Andreea Ceaus   •  

    Eu vreau sa il vad Karl Gilis pentru ca vorbeste despre ce ne doare cel mai tare: rata de conversie si optimizarea ei.

  3. Lazar Adrian   •  

    Imi doresc sa particip, deoarece intentionez sa imi deschid o afacere in E-Commerce. Reprezinta viitorul acest domeniu, la nivel global.

    • Claudia   •     Author

      Buna, Adrian, nu ai raspuns la intrebarea concursului: „pe ce speaker vă doriți să ascultați la eveniment și de ce.” Raspunsul tau nu te califica la concurs…

  4. S. Andreea   •  

    Este cel mai important eveniment de E-Commerce din Romania, iau eu activez in acest domeniu.
    Multumim pentru concurs!

    • Claudia   •     Author

      Buna, Andreea, nu ai raspuns la intrebarea concursului: „pe ce speaker vă doriți să ascultați la eveniment și de ce.” Raspunsul tau nu te califica la concurs…

  5. Sorina   •  

    Buna,

    Eu imi doresc sa-l ascult pe Tomi Ahonen, pentru a afla cat mai multe informatii despre optimizarea pe mobile.

  6. Denis   •  

    Bună
    Mi-ar plăcea să-l ascult pe Matei Psatta deoarece sunt interesată să aflu mai multe despre content marketing.

  7. Diana   •  

    Raluca Radu- am mai ascultat-o la vreo două conferințe, când povestea despre universul eCommerce și mi-a plăcut stilul ei. Pe atunci nu era implicată în treaba cu Answear, însă îmi amintesc că spunea că-și dorește să se orienteze spre partea de fashion a magazinelor online. Și, oh boy, chiar i-a reușit!

  8. Roxana Stratica   •  

    Vreau sa il ascult pe Rob Siefker pentru a afla mai multe despre cum se incorporeaza loializarea clientilor in strategia overall de marketing.

  9. Cristina   •  

    Buna! Pe Karl Gilis as vrea sa il vad pt ca pare a fi omul de la care TREBUIE sa inveti cat mai multe despre acest subiect.

  10. Cristina   •  

    Doresc sa il ascult pe Karl Gilis in prezentarea „How to seduce your visitors to buy (more)?” de la ora 11:35-12:20
    Pentru ca am inteles ca nu e suficient sa ai un site, sa ai produse si sa investesti in cateva campanii.
    E important sa intelegi vizitatorii siteului, comportamentul lor si cum sa ii convingi sa cumpere. Mi-ar placea sa invat asta de la Karl Gilis

  11. Mintescu Evelina   •  

    Imi doresc sa il ascult pe Karl Gilis, deoarece pune accent pe modul in care se poate optimiza rata de conversie.

  12. gabriel aurel   •  

    Vreau sa l vad pe Mugur Frunzetti pentru ca este un om de succes, il stiu din copilarie cand nici nu gandeam la posibilitatea de a avea vreodata internet , de magazin on line nici nu putea fi vorba…apoi a aparut internetul iar Mugur Frunzetti a stiut sa fructifice acest lucru si cred ca are de impartasit din experienta lui fiind concitadin cu noi…

  13. Adi   •  

    Doresc sa-l ascult pe Tomi Ahonen deoarece sunt la inceput de drum cu aplicatia mobila si cu sfaturile expertului nr. 1 in mobile la nivel mondial sper ca voi vedea luminita de la capatul tunelului!

  14. Johnie   •  

    Vreau sa o ascult pe Raluca Radu, know how-ul ei mi se pare foarte tare, let’s see it this year :)

    Faina initativa ta de concurs !

  15. Georgiana   •  

    As vrea sa o ascult pe Elisabeta Moraru pentru va sunt curioasă de modalitățile de cautare din piata locala si tendințe.

  16. Darie   •  

    Salut, mi-as dori sa particip la workshopul lui Karl Gilis deoarece ma intereseaza Conversion Optimization si cred ca voi afla informatii interesante de la unul din specialistii cei mai tari in domeniu.

  17. Cristina   •  

    As dori sa il ascult pe Karl Gilis pentru prezentarea „How to seduce your visitors to buy (more)?”. Pentru ca e important sa cunosti comportamentul consumatorilor, sa ii cunosti si sa inveti tehnici de convingere. In plus, Karl e cunoscut pentru modul comic de prezentare.

  18. Alexandru Nestian   •  

    Matei Psatta, pentru ecommerce-ul pe travel :)

Dă-i un răspuns lui S. Andreea Anulează răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *